Ovde možete preuzeti informacije o javnim nabavkama:
Odluku o dodeli ugovora za javnu nabavku računarske opreme za izvođenje nastave(javna nabavka male vrednosti 02/2018) možete preuzeti ovde.
Zapisnik o otvaranju ponuda za javnu nabavku računarske opreme za izvođenje nastave(javna nabavka male vrednosti 02/2018) možete preuzeti ovde.
Poziv za podnošenje ponuda u postupku javne nabavke male vrednosti računarske opreme za potrebe izvođenja nastave (javna nabavka 02/2018) možete preuzeti ovde.
Konkursnu dokumentaciju za javnu nabavku male vrednosti računarske opreme za potrebe izvođenja nastave (javna nabavka 02/2018) možete preuzeti ovde.
Odluku o obustavi postupka javne nabavke male vrednosti računarske opreme za potrebe izvođenja nastave (javna nabavka 02/2018) možete preuzeti ovde.
Poziv za podnošenje ponuda u postupku javne nabavke male vrednosti računarske opreme za potrebe izvođenja nastave (javna nabavka 02/2018) možete preuzeti ovde.
Konkursnu dokumentaciju za javnu nabavku male vrednosti računarske opreme za potrebe izvođenja nastave (javna nabavka 02/2018) možete preuzeti ovde.
Poziv za podnošenje ponuda u otvorenom postupku javne nabavke školskog i kancelarijskog nameštaja i razne računarske opreme (javna nabavka 01/14) možete preuzeti ovde.
Konkursnu dokumentaciju za javnu nabavku školskog i kancelarijskog nameštaja i razne računarske opreme (javna nabavka 01/14) možete preuzeti ovde.
Izmenjenu konkursnu dokumentaciju za javnu nabavku školskog i kancelarijskog nameštaja i razne računarske opreme (javna nabavka 01/14) možete preuzeti ovde.
Izmenjenu i dopunjenu konkursnu dokumentaciju za javnu nabavku školskog i kancelarijskog nameštaja i razne računarske opreme (javna nabavka 01/14) možete preuzeti ovde.
Izmenjenu i dopunjenu konkursnu dokumentaciju sa produženim rokom za podnošenje ponuda za javnu nabavku školskog i kancelarijskog nameštaja i razne računarske opreme (javna nabavka 01/14) možete preuzeti ovde.
Da bi dokumentacija bila preciznija dodajemo specifikaciju računarske opreme (javna nabavka 01/14), koju možete preuzeti ovde.
Da bi dokumentacija bila preciznija dodajemo dopunjenu specifikaciju računarske opreme (javna nabavka 01/14), koju možete preuzeti ovde.
Izmenjenu i dopunjenu konkursnu dokumentaciju sa produženim rokom za podnošenje ponuda za javnu nabavku školskog i kancelarijskog nameštaja i razne računarske opreme (javna nabavka 01/14), sa prilozima možete preuzeti ovde.
Napomena: Rok za podnošenje ponuda za javnu nabavku školskog i kancelarijskog nameštaja i razne računarske opreme (javna nabavka 01/14) je produžen do 09.07.2014.godine do 11:00 časova.
Pitanja i odgovore u vezi podnošenje ponuda za javnu nabavku školskog i kancelarijskog nameštaja i razne računarske opreme (javna nabavka 01/14) možete preuzeti ovde.
Zaključak u vezi Zahteva za zaštitu prava, sa prilozima.
Izveštaj o otvaranju ponuda za javnu nabavku školskog i kancelarijskog nameštaja i razne računarske opreme (javna nabavka 01/14) možete preuzeti ovde.
Obaveštenje: Produžava se rok za posete i uvid u objekat u kome će se izvoditi predmetni radovi javne nabavke 01/2014.
Rok je produžen i traje od 18.06.2014.godine do 20.06.2014.godine, i to u periodu od 10:00 – 14:00 časova.
Izveštaj o sprovedenom postupku javne nabavke školskog i kancelarijskog nameštaja i razne računarske opreme (javna nabavka 01/14), kao i odluku o izboru najpovoljnije ponude možete preuzeti ovde.
Obaveštenje o zaključenom ugovoru u sprovedenom postupku javne nabavke školskog i kancelarijskog nameštaja i razne računarske opreme (javna nabavka 01/14) možete preuzeti ovde.
Poziv za podnošenje ponuda u postupku javne nabavke male vrednosti računarske opreme (javna nabavka 02/14) možete preuzeti ovde.
Konkursnu dokumentaciju za javnu nabavku male vrednosti računarske opreme (javna nabavka 02/14) možete preuzeti ovde.
Izveštaj o otvaranju ponuda za javnu nabavku male vrednosti računarske opreme (javna nabavka 02/14) možete preuzeti ovde.
Izveštaj o stručnoj oceni ponuda za javnu nabavku male vrednosti računarske opreme (javna nabavka 02/14) možete preuzeti ovde.
Izveštaj o otvaranju ponuda za javnu nabavku male vrednosti računarske opreme (javna nabavka 02/14) možete preuzeti ovde.
Ispravljen izveštaj o stručnoj oceni ponuda za javnu nabavku male vrednosti računarske opreme (javna nabavka 02/14) možete preuzeti ovde.
Izveštaj o sprovedenom postupku javne nabavke male vrednosti računarske opreme (javna nabavka 02/14), kao i odluku o izboru najpovoljnije ponude možete preuzeti ovde.
Ovde možete preuzeti podatke o javnim nabavkama u formi kvartalnog izveštaja Upravi za javne nabavke.
Period: 2014.godina, drugi kvartal:
Napomena: U drugom kvartalu Visoka poslovna škola strukovnih studija u Blacu sprovela je u potpunosti jednu nabavku i to javnu nabavku male vrednosti, ne računajući nabavke koje ne podležu Zakonu o javnim nabavkama. Ova javna nabavka male vrednosti, br. 02/2014, koja se odnosi na nabavku računarske opreme, započeta je objavljivanjem poziva za podnošenje ponuda 05.06.2014. godine, a završena dodelom ugovora br. 342/14 od 08.07.2014. godine i isporukom robe 15.07.2014. godine. Ona je sprovedena sredstvima iz donacije koja je donirala Nevladina organizacija „SPARK“.
U ovom kvartalu započeta je i javna nabavka u otvorenom postupku, čiji je predmet nabavke – školski i kancelarijski nameštaj i razna računarska oprema. Kriterijum za dodelu ugovora je ekonomski najpovoljnija ponuda. Ova nabavka, zavedena pod brojem 01/2014, započeta je objavljivanjem javnog poziva 30.05.2014. godine u Službenom glasniku, na sajtu škole i na portalu javnih nabavki. Otvaranja ponuda za datu nabavku izvršeno je u prostorijama škole 09.07.2014. godine. Dalji tok nabavke je zaustavljen zbog podnetog zahteva za zaštitu prava. Postupak će biti nastavljen nakon dobijanja odluke od strane Republičke komisije za zaštitu prava.